Sunshinegirl
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK TUMBLR MARYKAY
Shopping
Thursday 1 August 2013 • 8/01/2013 12:31:00 am • 0 comments

Annyeonghaseyo!

okay harini aku pegi time square sebab nak beli cardigan..untuk pakai dengan dress yg nanie belikan tu hehehe ^^ puas berjalan satu time square tu,,ade yg aku dah berkenan tapi takbeli sebab bawak duit cukup rm50 -.- and rasa bebal gila sebab credit card bagi abah pegang ! haha kalau tak,memang aku dah keluar duit tadi zzzZZzzz ..... sebelum ni aku takpenah confident nak pakai dress..tapi sebab terpaksa je aku pakai...tapi harini lain ckit..hehe rasa mcm feminin gila je tadi time bukak puasa kat DPalma ------ LOL


lepas beli cardigan tu pegi kedai kedai lain pulak sebab nak cari kak fifi punya dress..pastu beli Gelatomio !!! yey ! hahahaha srious sedap gila ice cream tu ^^ aku happy harini sebab dapat makan gelato wkwkwkw YOLO !

dah settle beli barang sume , pegi naik monorail pulak sampai medan tuanku..tunggu along datang amik.. pastu pegi jusco balakong kejap,sempat la beli 'diary of a wimpy kid' hahaha best duh buku ni..movie pun best !


then baru balik rumah pastu pegi bukak puasa kat hotel ..niat taknak makan nasi..sebab nak rasa makanan lain..tapi dah habis makan nasi beriani tu baru teringat banyak lagi makanan lain..hmm asdfghjkl !

ape ape pun...alhamdulillah,rezeki harini :D and........duit aku habis rm50 tu :(


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum~ Hello~ AnnyeongHaseyo! Just call me Faara ..proud to be a #hottest,#b2uty and a #belieber

Jagiya;


KIM WOO BIN


Walkie Talkie;


OTHERS;


>>
date :
at:


>> marykay makeup party Perlis
date : November
at: belum ditetapkan lagi


>> marykay makeup party Ipoh
date: November
at: belum ditetapkan lagi

BLOG ARCHIVE;

  • we got married
  • Money Duit !
  • imma kpoppers ?????????
  • aww ! me suka ! :*