Sunshinegirl
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK TUMBLR MARYKAY
sahurrrrrrr
Tuesday 6 August 2013 • 8/06/2013 04:49:00 pm • 0 comments
semalam nani call aku , dorang nak amik aku balik kampung sebelum berbuka kejap lagi..so aku pun plan nak sahur je la dengan joe , mimi and syaza.. tapi syaza takleh ikut le puleee...so kami bertiga jela pagi tadi...sampai2 mcd tu terus order and makan dekat meja luar..sambil tu macam2 kitorang sembang..gelak mengekek2 sume cukup haha punya lama kitorang sembang..orang lain dah balik dah...yang tinggal kami and ade orang cina makan kat dalam mcd tu.. lepas dah masuk waktu subuh, aku kemas2 ckit meja tu , susun segala air , tissue ,plastic burger tu dalam dulang tu balik sebab taknak orang ingat kitorang takpuasa..tapi mimi tak letak air dia dalam dulang..then aku tegur mimi suruh dia letak air dia dalam dulang takut nanti ade van jenazah pulak angkut kitorang sebab ingat kitorang takpuasa *sambil gelak2* ...mimi pun letak la air dia..lepastu kitorang sambung sembang balik..dah pukul 6.20 mcmtu laa,,aku cakap kat joe aku nak balik kul 640..pastu joe pun okay jela.. memang la kitorang puasa tapi time tu dah subuh kitorang still kat mcd..karang kene cop makan depan khalayak ramai ke ape kan~
~~~~~~~~~~~~


suddenly, mimi cakap ade van nak masuk mcd..aku dengan joe pun pandang laa..then mimi cakap lagi ''van tu masuk sini!'' ''3 buah van'' ...woiii !! aku dengan joe memang cuak laa.. joe mula2 bangun,pastu aku pastu mimi...memang kelam kabut la kitorang lari masuk keta..dengan gelabahnye...tapi sempat lagi aku toleh belakang sambil tanye mimi and joe "ade barang tertinggal tak??" hahahha dalam kepala otak,masing2 nak selamatkan diri sendiri jee..tak pikir orang lain dah.. joe nak bukak pintu keta guna kunci pun dah tak boleh sebab tangan menggeletar, lepas dah unlock tu aku terus masuk ikut pintu belakang then baring sebab taknak orang nampak..aku dengan joe dah masuk dalam keta..mimi je tinggal sebab keta joe tu pintu sebelah driver kene bukak kunci ikut bhg dalam..so lepas joe masuk je keta,terus bukak kan kunci kat pintu mimi..lepas mimi masuk je ,terus joe jalan nak kuar.. memang ada la 3buah van kat dalam mcd tu,kat jalan kuar pulak..so kitorang tetap kene lalu situ..dah makin dekat dgn van tu baru kitorang perasan tu van amende tah lah bawak ramai2 orang..bukan van jenazah ! hahahahah terus masing2 gelak!! memang semput aku dibuatnye..dah le kitorang punye berlari kecut perut nak pegi ke keta...padahal takde pape pun..bukan van jenazah ke ape...

aigooo~~~~ banyangkan lah betapa gelabahnye kitorang time berlari tu...orang kat mcd tu pun mesti pelik apesal kitorang tetiba berlari2 masuk keta hahahahahahaha lepas kuar daripada mcd tu , kitorang lepak dalam keta depan umah aku..lepak dalam keta tu sembang pasal van jenzah , hantu apa sume lagi tu..aihhh ..

bila dipikirkan balik... apesal yg kitorang nak takut kalau ade van jenazah tu pun...bukan nye takpuasa ke ape..hahahahahhahahahahahhahaha aku taktahu cane nak explain kitorang punya rasa takut tu..hahaha

btw, ni sume kenangan kitorang bertiga bersatu mcm mana nak selamatkan diri 'konon' hahahah... haha takkan lupa sampai bila2...!

*aku update sambil gelak mengekek sorang2*


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum~ Hello~ AnnyeongHaseyo! Just call me Faara ..proud to be a #hottest,#b2uty and a #belieber

Jagiya;


KIM WOO BIN


Walkie Talkie;


OTHERS;


>>
date :
at:


>> marykay makeup party Perlis
date : November
at: belum ditetapkan lagi


>> marykay makeup party Ipoh
date: November
at: belum ditetapkan lagi

BLOG ARCHIVE;

  • Shopping
  • we got married
  • Money Duit !
  • imma kpoppers ?????????
  • aww ! me suka ! :*