Sunshinegirl
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK TUMBLR MARYKAY
Park Min Gi
Thursday 5 September 2013 • 9/05/2013 06:45:00 pm • 0 comments

안녕하세요. 저는 박민기 이에요. 만나서 반갑습니다!

Annyeonghaseyo ! jeonun Park Min Gi ieyo..mannaso bangupsumnida!

Hello ! My name is Park Min Gi..nice to meet you ! 

hehe tadi search google nama aku dalam bhs korea .. name generator ape tah lah.. hehe nama aku 'Park Min Gi' hahaha lol ok jugak la nama tuuuuu .... tadi download kat apps store ..haa yang tu ikut tarikh lahir nama aku 'gun hyo kang' or 'kang gun hyo' hahaha

hmm dua tiga harini asyik 'rindu' kat Lee MinHo jee... LOL ..haha maybe sebab BoysOverFlower ade kat kbsworld kot..tapi sebelum ni mmg asyik ulang2 tengok BOF pun.. Gu Jun Pyo ~~
hmm .. taktahu la dah berapa kali ulang tengok tapi still 'part dia menangis,aku pun menangis' zzzz macam hindustan pulak kannn -.-

haritu bukak youtube nak search lagu "ost" bof..pastu ternampak ni Binggrae Banana Milk haa bukak la..cute !!!!!!!!!!!  pastu saje la search pasal lee minho lagi..terjumpa yg ni pulak Nashi Lemak hahahha lawak siaa dia sebut nasi lemak...

hmm tapi impian aku tercapai..sebab ... haa tgk bawah

                                                           alahaiiii bagi la aku berangan kejappppp hehehe

actually dulu aku penah minat dia..dia mula2 artis korea yg aku suka ..and BOF first Kdrama yg aku tgk.. <cinta berputik kembali ke ape ni?> hahaha










PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum~ Hello~ AnnyeongHaseyo! Just call me Faara ..proud to be a #hottest,#b2uty and a #belieber

Jagiya;


KIM WOO BIN


Walkie Talkie;


OTHERS;


>>
date :
at:


>> marykay makeup party Perlis
date : November
at: belum ditetapkan lagi


>> marykay makeup party Ipoh
date: November
at: belum ditetapkan lagi

BLOG ARCHIVE;

  • meesin!
  • sahurrrrrrr
  • Shopping
  • we got married
  • Money Duit !
  • imma kpoppers ?????????
  • aww ! me suka ! :*