Sunshinegirl
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK TUMBLR MARYKAY
Perfect Two
Friday 25 October 2013 • 10/25/2013 12:03:00 am • 0 comments
korang jangan tanya macam mana rasa happy nya aku memalam ni ! tengok ah beloggg aku ni.. haa ni sume kawan aku *BFF* la kirenye INTAN yg tolong buatkan mueheheheh
part yang paling aku suka tu dekat Heartbeat ! haaa comel tak Woobin aku? *repeat* Woobin aku k.. so jangan nak gatal ngorat dia mcm mana Utie buat kat aku tu =(  LOL takkisah la korang nak cakap dia tak handsome ke ape ke...janji pada mata aku yang buta ni,dia handsome k! mata dia mcm mata dinosour !



bulan 8 hritu aku terrrjumpa iklan LeeMinHo Binggrae Banana Milk..cute siot dia menari..taksangka si pemalu tu boleh menari secute tu hahaha ..lepastu dkat instagram,ade Elfira Loy post pic air tu,ade org comment kat aeon midvalley ade jual..aku igt kat midvalley je haha..hmm memang aku mencari la air tu ...tapi cari2 takjumpa..pastu ade insta sorg kakak ni,post psl air ni jugak .. then kawan dia comment yg air ni ada jual kat jusco ipoh...haaa aku pun mula la tak senang duduk... beria pesan kat abang kat whtsapp "kalau hang jumpa air ni tlg beli" hahaha pastu IM Farisz "kalau kau g jj , tlg cari air ni kat bhg makanan jepun n korea, nt bgtahu aku k" hahahah
nak dijadikan cerita ~~ cewahh .. semalam abang ajak aku g kenny rogers kat jusco..lepas kitorg makan tu aku ajak abang n kak mai pegi tempat jual sayur ,ramen semua tu.. mula2 takjumpa..mata ni melilau je tengok sana sini kot kot ada... sekali ternampak la air kotak kaler kuning2 dari jauh..try pegi dekat,skali mmg banana milk ni..haa berlari aku g kat situ..hahhaha  alhamdulillah dah jumpa ! tengok harga rm22.50.. emm mahal jugak la pada aku..memula nak amik dua..sebab ade duit lebih mama lupa nak pulangkan hehe pastu abg tak bagi..aku pun "haa okay tapi hang jangan minum! rasa je.." abg "bukan sedap pun" "air kpop" -.-' utk pengetahuan anda semua, abg aku suke sangat kutuk aku psal kpop ><" ahh kesah pulak aku kan air kpop ke ape hahhaha janji dah dapat !


haa btw doakan aku dapat poli ye..esok..eh tak pukul 12 tgh hari karang kuar result..
aminn aminn aminn!!

okay, setelah penat menaip~~~~~
ok bye ! nite nite nite !


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum~ Hello~ AnnyeongHaseyo! Just call me Faara ..proud to be a #hottest,#b2uty and a #belieber

Jagiya;


KIM WOO BIN


Walkie Talkie;


OTHERS;


>>
date :
at:


>> marykay makeup party Perlis
date : November
at: belum ditetapkan lagi


>> marykay makeup party Ipoh
date: November
at: belum ditetapkan lagi

BLOG ARCHIVE;

  • MaryKay *FREE
  • Carta Dosa
  • Park Min Gi
  • meesin!
  • sahurrrrrrr
  • Shopping
  • we got married
  • Money Duit !
  • imma kpoppers ?????????
  • aww ! me suka ! :*