Sunshinegirl
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK TUMBLR MARYKAY
art
Friday 25 October 2013 • 10/25/2013 05:07:00 pm • 0 comments

Alhamdulillah !! happy siot! dari tahun lepas lagi nak kos ni last sekali dapat jugak !! yey!!!!
tapiiiiii tengok la tempat nye dimana...dari KL pun 3jam 30 min..apetah lagi Ipoh..errrr hujung duniaaa dah tuuu hahaha takpe tiap kali cuti ke luar negara la aku...pegi USS..hahahahaha walaupun dekat je..tetap luar negara kan LOL
em aku suka pasal fashion lepas tengok NONA yg kat tv3 tuuu.....orang tu ade boutique dia seniri kat London.......!!! sorang tu pakaian muslimah, sorang lagi pakaian casual semua la.. tengok macam best je...yele meniaga kat London kot...sape taknak wehhh hahahah ~ lagi satu ..aku suka Vivy Yusof ! haa kalau boleh nak jadi macam diaaaa !!!!! *fashion valet*
i wishh i wishh... aku pulak masuk NONA then jdi inspirasi kpd orang lain hehehehe
aku ade apply Uitm jugak kos seni reka and seni lukis ni..tapi terlepas temuduga :'( haa sedih ! aku nangis kot..hehe tapi takde sape yg tahu..sebab aku sorang kat umah time tu.. mula2 memang la kelam emo bagai..dah lama tu takpe la aku redha~ sebab aku percaya ade yang lagi baik utk aku ..kadang apa yg kita rasa baik utk kita tak semestinya memang baik utk kita..Allah lebih tahu..

sejak dari tu~~ ewahh.. haha aku tak practice melukis dah..sebab aku takut nanti klo aku dpt tawaran kos lain , dah kecewa lagi merana lagi... lol

actually aku ni takde la reti melukis..tangan ni keras jeee...tapi bila disuruh lukis nampak la rupa..dannn taklawa langsung k huhu
beria amik sub seni visual time sch dulu..padahal apa pun takreti..soalan exam seni dapat 1minggu awal,aku baca soalan then lipat lipat lipat masuk dalam beg..sampai hari exam tu baru kelam kabut tengok balik soalan..pastu blurrrrr...tengok kawan2 lain punya la prepare,try lukis itu ini..aku haram satu apa takbuat..kertas satu?? jangan tanya la mcam mana >.<" aku punya main hentam je jawab 50 soalan tu..ade la dalam 10-15 soalan je aku tahu jawapan sebab dah belajar time form1 & 2 / ikut 'logik'^^
tapi yang peliknye...kertas satu tu aku boleh dapat sampai 36/50..kertas dua tu tunggu hari exam bila 3jam tu dah start bru aku kelam kabut lukis ikut je mana2 soalan yg aku rasa senang ..lukis tu menjadi jugak la..tapii bila dah kaler..haa amekaw !comot dia tuu wrrrrr~~hahah tu pun boleh dapat smpai 49/50 ~~~ huwaaaa.... setiap kali exam aku dapat A utk seni..tapi sampai sekarang aku tertanya2 apa yg bolehkan aku dapat A dlm sub tu..sebab kalau ikutkan memang tak lawoooo lukisan aku tuuuuuuhhhhh
sebelum tu,haaa dapat A time exam sch sampai trial je.. sampai SPM sebenar...lebuh ! B+ je yg dapat :( aigooooo dah janji bersyukur kan....

#UpdateSambilPelukMoq(si kucing parsi)TengahTidur ~


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum~ Hello~ AnnyeongHaseyo! Just call me Faara ..proud to be a #hottest,#b2uty and a #belieber

Jagiya;


KIM WOO BIN


Walkie Talkie;


OTHERS;


>>
date :
at:


>> marykay makeup party Perlis
date : November
at: belum ditetapkan lagi


>> marykay makeup party Ipoh
date: November
at: belum ditetapkan lagi

BLOG ARCHIVE;

  • Perfect Two
  • MaryKay *FREE
  • Carta Dosa
  • Park Min Gi
  • meesin!
  • sahurrrrrrr
  • Shopping
  • we got married
  • Money Duit !
  • imma kpoppers ?????????